Powered By Blogger

vendredi 5 août 2011

Froufrous


Bonjourrrrr !
En cette belle après-midi du mois d'Août (oui parce que ça arrive qu'il fasse beau en Août), je me suis accordée une petite tenue romantique (gnangnan et girly comme je déteste !) pour aller voir mon cher et tendre que je n'ai pas vu depuis trop longtemps .... Je ne m'attarde pas plus, je m'en vais le rejoindre !
Bonne Après-midi à toutes !

Good afternoooon !
For this lovely August aftermoon (it does happen to be sunny in August, yes it does), I grant myself a cute romantic outfit (girly and nampy-bampy -I checked the dictionnary ...- just like I hate !) to meet my dear boyfriend I haven't seen for a too long time ... I can't stay here, he's waiting for me !
Have a nice day ! 












 Robe/Dress - Manoush
Boucles en bois/Woody Earrings - Vintage
Derbies à talons/Shoes - Mellow Yellow






XXX

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire